Nieuws

It’s your MUMent

09/12/2020

2020 was een opvallend jaar. Daarom kozen wij met Mum Flowers voor een opvallende en kleurrijke campagne om onze fleurige Mum Flowers in de spotlight te zetten.

Vanaf September tot eind oktober kon je niet naast de “It’s your MUMent” campagne kijken in een selectie van gespecialiseerde bloemen- en tuinzaken. De 9 kleurrijke visuals trokken de aandacht van jong en oud. Wie een Mum Flowers plant kocht, kon op het label een code vinden om deel te nemen aan onze luchtballonwedstrijd. 6 eindconsumenten hadden geluk en kunnen in 2021 even zorgeloos genieten in onze Mum-ballon.

Onze campagne gemist? Niet getreurd, want ook jij maakt kans om hogere sferen op te zoeken in onze luchtballon. Hoe? Hou in het voorjaar de hemel in de gaten. Spot je onze Mum Flowers ballon, maak er dan een foto van en deel deze op facebook of instagram en tag ons. 3 waakzame ballonspotters zullen nog kans maken op een fleurige ballonvaart!

Waarom “It’s your Mument”

Eerst en vooral is het een knipoog naar het seizoensproduct. We willen de consument aanmoedigen om een bolchrysant aan te kopen omdat ze maar enkele maanden op een jaar verkrijgbaar zijn. Daarnaast willen we met “It’s your Mument” de consument meegeven dat elk moment in je leven een Mum Flowers verdient. Beloon jezelf met een fleurige Mum Flowers plant en beleef je eigen MUMent. Deel die MUMenten. Of deel die MUMenten met personen die je graag ziet.